Aracınızı anında satın, paranızı nakit alın!

Akıllı mobil cihazlar dünyasının en büyük rakipleri Google ve Apple otomobiller için de sistem geliştirmeye başlayınca hangi otomobil üreticisinin hangi sistemi tercih edeceği soruları da akıllara gelmeye başladı. 

Daha önce Blackberry'nin QNX tabanlı sistemini kullanan ve yakın zamanda MyFordTouch bilgi-eğlence sistemini Sync 3 ile değiştiren Amerikan devi Ford da çareyi her iki sistemi de kullanmakta buldu.

Hem Android işletim sistemine sahip telefon kullanıcılarını hem de iOS kullanıcılarını çekmeyi hedefleyen Ford, Sync 3’ün Andoid Auto ve CarPlay uyumlu olacağını açıkladı.

Yeni Sync 3’ü 2016 yılının sonlarına doğru Ford markalı otomobillerde görmeye başlayacağız. 

İlginizi çekebilecek haberler

otomag

Uzun Araba Yolculukları İçin Mobil Uygulamalar

19.01.2018
otomag

Kia Cerato'yu sizin için inceledik

08.07.2016
otomag

Ehliyet Sınavına Dair İpuçları ve Önemli Tarihler

13.02.2018