Aracınızı anında satın, paranızı nakit alın!

Niğde Belediyesi tarafından engelli vatandaşların kullanabilecekleri şarj istasyonu yapıldı.

Ücretsiz kullanım hakkı sağlanan istasyon, Şadırvan Parkı'nın içine kuruldu. Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, "Manevi değeri oldukça yüksek olan bir projeyi hayata geçirdiğimiz için çok mutluyuz. Bu proje, uzun mesafe gitmek zorunda kalan engelli vatandaşlarımızın şarjı bitince mağdur olmamaları ve hayatlarının daha da kolaylaşması için yapıldı. Evde edilen şarjdan 3 kat daha çabuk şarj eden bu cihaz, hayırlı olsun." dedi.

Uzun yoldan gelip çarşıyı gezmek isteyen vatandaşların, şarjı bitince mağdur olduklarını vurgulayan Niğde Türkiye Sakatlar Derneği Şube Başkanı Songül Çalışkan, bu mağduriyetlerin bitmesi amacıyla sayın Akdoğan'a durumu bildirdiklerini söyledi. Çalışkan, isteklerinin kısa sürede hayata geçirilmesiyle mutlu olduğunu, desteklerini esirgemeyen sayın Akdoğan'a ise teşekkürü borç bildiğini söyledi.

 

İlginizi çekebilecek haberler

otomag

Honda'dan SEMA'ya özel kamyonet tasarımı

06.11.2015
otomag

Elektrikli Otomobillerin İlk Yılları 1837-1925

25.04.2018
otomag

Volvo'dan simülatör hamlesi

07.10.2015