Aracınızı anında satın, paranızı nakit alın!

Kemer Belediyesi, vatandaşlara sağladığı hizmetin kalitesini artırabilmek adına yeni hizmet araçları satın aldı. 

Belediye tarafından halka hizmet adına 2 adet otomobil ve 2 tane de iki kabine sahip pikap alımı gerçekleştirildi. 

Belediye Başkanlığı’nca yapılan açıklamada, Beldibi’nden Çıralı mevkiine kadar hizmet verme yükümlülükleri olduklarını, bu yüzden de araç kapasitesinin yeterli gelmemeye başladığından dolayı yeni hizmet aracı alımı yapma karar aldıkları belirtildi. 

Yönetime seçildiklerinden beri Kemer ilçesi için en iyi olanı yapmak için ellerinden geleni yaptıklarından bahseden Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül, bu araçlar sayesinde amaçlarına ulaşmayı umduklarını belirtti.

İlginizi çekebilecek haberler

otomag

Vosvos efsanesi 70 yaşında

29.12.2015
otomag

Şubat Tatili Bitti: Servisler Geri Dönüyor

05.02.2018
otomag

Geleceğimize Yön Verecek Fütüristik Arabalar

19.05.2018