Aracınızı anında satın, paranızı nakit alın!

Kemer Belediyesi, vatandaşlara sağladığı hizmetin kalitesini artırabilmek adına yeni hizmet araçları satın aldı. 

Belediye tarafından halka hizmet adına 2 adet otomobil ve 2 tane de iki kabine sahip pikap alımı gerçekleştirildi. 

Belediye Başkanlığı’nca yapılan açıklamada, Beldibi’nden Çıralı mevkiine kadar hizmet verme yükümlülükleri olduklarını, bu yüzden de araç kapasitesinin yeterli gelmemeye başladığından dolayı yeni hizmet aracı alımı yapma karar aldıkları belirtildi. 

Yönetime seçildiklerinden beri Kemer ilçesi için en iyi olanı yapmak için ellerinden geleni yaptıklarından bahseden Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül, bu araçlar sayesinde amaçlarına ulaşmayı umduklarını belirtti.

İlginizi çekebilecek haberler

otomag

Kendinden önce rakibi belli oldu

06.12.2014
otomag

Henry Ford - Model T ve Öncesi

20.05.2018
otomag

Opel Zafira yenilendi

16.06.2016